2010-01-06

Förvandling av sovrum pågår

Jag satt och tittade igenom mina gamla blogginlägg och hittade ett intressant inlägg från Februari 2009. Inlägget handlar om renovering av lägenheten och vilka projekt som är satta på papper. Jag kan glatt meddela (nästan 1 år senare) att jag nu kan stryka en av punkterna - enligt nedan. Dock har jag inte tapetserat om sovrummet, det får göras i ett senare skede.

"Sovrum
Planerna för sovrummet är att det ska
tapetseras om samt att jag ska försöka få till något snyggt med väggskåp, hyllor och punktbelysning. Skisserna pågår för fullt!"

Bilder på renoveringen kommer när jag och pappa är helt klara med elen för spotlightsen. Just nu hänger det lite sladdar där de inte ska hänga.

Detta är anledningen till avsaknaden av resedagboksuppdateringar från Thailand här på bloggen. Jag är mitt uppe i att skriva nästa och den bör därför inte vara allt för långt borta.

No comments: