2009-05-04

Hua Hin, Thailand - Dag 4 (söndag)

Sovmorgon på grund av regn och åska. När det väl klarnade upp runt kl 11 hoppade jag ner i poolen för ett svalkande dopp. Låg och plaskade där någon timma.



Efter lunch åkte jag och Johan in till Market Village (ett stort köpcentrum) för lite shopping. Jag var inte så sugen på att shoppa men lyckades hitta en klocka åt både mig och Linda.


När vi kom tillbaka från shoppingen var det dags att packa och köpa något lättare att äta då vi kl 19:00 hade en 3 timmars bussresa framför oss till Bangkok och deras flygplats. Resan dit tog något längre än beräknat på grund av vägarbeten och en riktigt otäck trafikolycka som skett på motsatta sidan i en av deras många "U-turns".

Incheckning av bagage och passkontroll gick smidigt och allt som stod mellan mig och Sverige var nu en 10 timmars lång flygresa som jag lyckades sova mig igenom...

Föregående dag (Dag 3) – Nästa dag ()

No comments: