2009-03-21

Dags att bli vuxen, på riktigt!

Idag har jag genomfört min andra stora investering än så länge i mitt snart 25-åriga liv. Denna investering innebär för mig frihet samt att det ger en känsla av att bli vuxen, på riktigt!

Det pirrade riktigt mycket i magen när vi började närma oss platsen där köpet skulle genomföras. Väl på plats så uppfylldes förväntningarna väl och jag kunde inte motstå att "slå till". Det var ett nöje att forsla hem inköpet och jag sitter nu med ett leende på läpparna.

2 comments:

Anonymous said...

Grattis
Hittade bilen o bilder på blocket Den är jätte fin Hoppas att du får kul med den
Du skriver så fint om Ludde Vi saknar honom allihop o han finns kvar inom oss alla
Kram mamma

Brassetjejen said...

Men fasiken Stoffe! Det var inte illa! Är det så det blir om man byter ifrån Dustin till Portal.. Och jag som trodde du bytte ner dig! ;) Grattis grattis då! :)